Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Monday, July 19, 2010

Jordgubbar!

Vi äter jordgubbar varje dag, oftast alldeles naturella. Och ibland gör vi den enda efterrätt vi kan (känns det som), dvs att man varvar krossade italienska mandelskorpor med lemoncurd blandad med vispad grädde. Och så häller man en slurk limoncello ovanpå.

4 Comments:

Blogger Mikkan said...

Mums!

2:32 AM  
Anonymous Anna B said...

Oj vad gott det verkar (och vilken söt bricka)

8:41 AM  
Anonymous tina said...

O ja, så gott. Skulle inte heller byta ut ett vinnande koncept!

11:41 AM  
Blogger Viktoria said...

Ja, det är faktiskt garanterat jättemumsigt!

Angående brickan ville jag egentligen ha den själv, men köpte den till min mamma... Brukar passa på att "låna" den när jag är hemma hos föräldrarna.

2:12 PM  

Post a Comment

<< Home