Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Saturday, April 05, 2008

Heja Johannas fruktglass!

Det här gillar jag (och ja, jag vet att jag skrivit om det förut)! Mixa en mogen banan (eller två om det är små ekologiska bananer) med en perfekt avokado och två deciliter frusna hallon. Smaksätt eventuellt med lite vaniljsocker. Ät på direkten och njut!

2 Comments:

Blogger Tina said...

mums. det där både låter gott och ser gott ut. vi brukar äta en liknande variant fast med kakao i, gott det med!

1:23 PM  
Blogger Johanna said...

Bara jätteroligt att du gillar receptet! Jag är mycket förtjust i det här jag med!

Jag har förresten publicerat ett av de utlovade recepten, en bovetefläta. den blev inte alls så god som jag hade för mig att den var, inte så nyttig heller...men kolla gärna in ändå:
http://saffranochcitron.blogspot.com/2008/04/bovetebrd-utlovat-recept.html

3:07 PM  

Post a Comment

<< Home