Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Saturday, June 30, 2007

Jag låter mej mutas

Datorn håller på att slockna, den är gammal och trött. Nu är det ont om ledigt diskutrymme trots att inget är sparat i den. Och jag kan sällan kommentera i bloggar, inte ens min egen (men jag begrundar alla kommentarer noga så fortsätt skriva!). På måndag fyller Kardemumma 2 år och jag låter mej gärna mutas. Om någon vill ge mej en bra dator och komma hit och hjälpa mej lite så kan jag skriva gott om nästan vad som helst... (Jag kanske åtminstone skulle överraska mej själv med ett receptregister på bemärkelsedagen.)

Vi har förresten varit i Malmö idag, ätit ok Dim Sum och varit på designmarknad. Som alltid gick vi inom den grekiska affären vid Möllevångstorget. Jag är barnsligt förtjust i fetaostpirogerna de har, 5 kronor styck. Salta bakverk - varför finns det inte mer av det?

2 Comments:

Blogger Jessica said...

Grattis på tvåårsdagen :).
Jag skulle muta dig om jag hade råd men tyvärr.
Hoppas ni får utrymme för en liten utsvävning i form av en ny dator. Vore ju hemskt om du måste sluta blogga. Det kan vi ju inte gå med på alls ;).

8:59 AM  
Blogger Mia said...

Åh, fetaostpirogerna....det var det enda som var bra med den där satans matkaravanen.... :)

4:48 AM  

Post a Comment

<< Home