Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Thursday, July 30, 2009

Jag firar 500!

Det här är faktiskt mitt 500:e inlägg på Kardemumma och jag fick lust att vara sentimental och kanske till och med pinsam - så det är nog bäst att jag låter bli. Jag tänker i alla fall fina tankar om alla er som skriver om mat och bidrar till att min mat hemma blir så mycket mer spännande.

På fotot har jag samlat några favoriter: Lisas nöt- och fröbakade auberginer, Lottas rödbetor med chévre och brorsans chilistekta räkor.

4 Comments:

Blogger Jessica said...

grattis :)

8:11 PM  
Blogger Tina said...

Hipp hipp hurra!

12:03 AM  
Blogger Anna B said...

Hurra för jubilaren! Ringer dig i veckan.

4:08 AM  
Blogger Kinna Jonsson said...

Grattis!! Du har skrivit länge och är det är kul att flera av dem som skrivit från början fortfarande är kvar.

11:43 AM  

Post a Comment

<< Home