Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Tuesday, April 26, 2011

Vi firar vår med vårrulle

Äntligen har jag städat på balkongen så man kan sitta där och äta middag. I helgen gjorde vi vårrullar med färska böngroddar och morot. Vi la vårrulle och koriander i ett salladsblad och dippade i en sötstark dipp med bland annat ingefära och risvinäger.

4 Comments:

Blogger Tina said...

Hurra för vår, hurra för vårrullar! Vad kommer sen förresten? Sommarrullar? En efterrättsvariant med jordgubbar eller rabarber i?

1:09 AM  
Blogger Katarina said...

Vårrullar passar bra till våren :)

2:22 AM  
Anonymous Anna B said...

De där såg verkligen läckra ut,Viktoria. Jag måste nog härmas lite!

12:38 AM  
Anonymous Belly 2 Brain said...

Good postt

4:50 AM  

Post a Comment

<< Home