Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Tuesday, July 10, 2007

Göra register

Vi har varit hemma i Småland ett par dagar. Mamma, som egentligen inte är så förtjust i att laga mat, anstränger sej alltid lite extra när jag och min bror med familjer kommer. De här basilikaslungade potatisarna som hon gjorde tyckte jag blev fina.

Min snart treårige son ska stanna hos sin mormor och morfar över natten för första gången. Jag sitter och klurar på hur man gör ett receptregister. Hela bussresan hem tänkte jag på det.

1 Comments:

Blogger Annelie said...

Oj vad fina potatisar, dom skall jag prova att göra!

2:20 PM  

Post a Comment

<< Home