Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Wednesday, July 11, 2007

Mitt sommarnöje

Det börjar likna nåt, mitt receptregister. Jag är faktiskt rätt imponerad själv. Tänk att jag lagat allt detta... Än är det inte riktigt klart, ska fixa några länkar som inte funkar samt döpa om titlar eftersom jag inte kan skriva html-kod för å/ä/ö och skiljetecken. Men annars är jag nöjd. Kom gärna med hurra-rop nu (och berätta vad jag missat om nån vecka när jag fått mer tid på mej att rätta till saker).

4 Comments:

Blogger Jessica said...

Väldigt snyggt :).

Borde jag också ha. Kanske något att ägna sig åt nu när jag har tid och allt. Ska titta igenom och se om jag fastnar omedelbums för något :), jag har gjort bobotie förut.
Hoppas allt är bra :).

6:51 PM  
Blogger Mia said...

Koderna för å, ä och ö:

å = & a r i n g ;
ä = & a u m l ;
ö = & o u m l ;

(men utan mellanslag förstås)

Var det så du menade med att du inte kunde skriva dem?

10:43 PM  
Blogger K said...

Ett till tips! Kolla http://www.webdesignskolan.com/ gå vidare till "HTML grunder" - Teckensnitt och format. Där finns massor av specialtecken långt ner på sidan. Där hittar du massor av andra bra tips också! Lycka till!

11:31 PM  
Blogger Boel said...

Härligt att få botanisera bland dina recept på ett enkelt sätt. Jag brukar vara här och kika då och då och lämnar nu ett litet avtryck också. Dina bloggrecept har räddat mig många gånger när idétorkan varit total.

2:17 AM  

Post a Comment

<< Home