Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Sunday, May 27, 2007

Min man i radio

Den som vill höra min man prata med sin vackra finröst kan slå på radion i morgon, måndag. I Vetenskapsradion Forum (P1) talar han om sitt vänsterhandsverk kl 13.20, repris tis 19.03 samt lör 06.15.

3 Comments:

Blogger Lagers tabberas said...

Det sk vi lyssna på - om vi inte föder barn förstås. Vi åkte in vid midnatt, men fick bakläxa och åka hem och avvakta där. VBabyn mår bra och Rodjana med utöver ett begynnande värkarbete och 3 cm.
Tack för Din support tidigare!

6:24 PM  
Blogger Kinna Jonsson said...

Vad roligt, tyvärr hittade jag aldrig hans långa inlägg som han skrev till mig. Har du lust att ge mig länken så att jag kan läsa vad han skrev.

2:30 AM  
Blogger Ester said...

Lyssnade precis på honom på webradion. Då behöver man inte passa tider vilket passar mig alldeles utmärkt. Hälsa din make att han skötte sig utmärkt!

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home