Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Monday, June 15, 2009

Det lyser i stugan, jag tror jag knackar på

Nu är det semester. I helgen var jag i Stockholm och firade födelsedagar. Det var mycket trevligt, men fasen vad kallt. Jag frös hela tiden, till och med på teatern frös jag.

Semester ja. Vi ska träffa släkt och vänner, och kanske göra ett och annat spontanbesök.

Det ser ut som mumintrollen gör nån slags besök på min finska skärbräda ovan. Förresten är den för fin för att användas. Men man blir glad av att se på den.

3 Comments:

Blogger Fröken Dill said...

Å,vad fin. Mumintrollen är verkligen mina favoriter! En sådan fantastisk stämning i text och bild. Jag har alla text-böcker och håller på att samla på mig serierna.
Hälsar fröken Dill

9:14 PM  
Blogger A home far away said...

Hej vilken fin blogg du har, nu måste jag läsa tidigare inlägg!

Ha en fin midsommarhelg
Kram Gunilla från Singapore

12:27 PM  
Blogger Bendel said...

Ja den var skärbrädan var ovanligt fin!

12:44 PM  

Post a Comment

<< Home