Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Monday, May 04, 2009

Fina frön och goda GI-gryn på andra bloggen

Under april bjöd jag på alternativ och inspiration till annat än vanlig pasta och ris, här är smakprov från min andra blogg:

Minestrone med matkorn
Sötstarksur quinoasallad med kikärter och räkor
Vaniljmüsli med blåbär och pumpafrön
Saffransgul ost- och kornkaka
Dinkelmatvete med lammfärs och gröna bönor
Lamm med valnöt, mathavre och betablukaner

Alla som vill kan kommentera! (Man måste inte vara bloggare själv.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home