Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, March 27, 2009

Jag jobbar på ICA, också

Det var längesen.

Jag bloggar numera också på Viktoria: dietist - kom gärna och kommentera! Bloggen är kopplad till mitt nya extraknäck på ICA Malmborgs Tuna. Och bor du i Lund kanske vi träffas i kväll - jag bjuder på snacks!

3 Comments:

Blogger Tina said...

Kul extraknäck! Jag ska titta förbi lite senare (till bloggen alltså, till Lund är det långt!)
:D

5:36 AM  
Blogger Karin said...

Hej Viktoria
Jag var inne och tittade på ICA bloggen. Bra initiativ från ICA och bra med nyanserad information
Ha en bra påsk!

1:06 AM  
Blogger Viktoria said...

Ni är så välkomna, jag tror det är där jag mest kommer att hålla till framöver!

7:16 AM  

Post a Comment

<< Home