Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, February 20, 2009

Min besjälade muminvän

Jag har ny dator - den har ett namn som får mej att tänka på en japansk bil; skrivaren är nyinstallerad och till och med musen är nyinköpt. Trots alla tjusiga investeringar är jag mest nöjd med musmattan som jag köpte i Finland. Jag kunde inte låta bli att visa den här. Vi är kanske lite lika, jag och Stinky.

4 Comments:

Blogger Översättarhelena said...

Vad fin! Stinky är en av mina favoriter i muminvärlden.

1:48 AM  
Blogger Kinna Jonsson said...

Vilken fin! Men ni är inte ett dugg lika. =)

12:24 AM  
Blogger Viktoria said...

Kinna, Stinky liknar min inre bild av mej själv, typ när jag tvingas le på bild...

1:07 AM  
Blogger Alice said...

Stinky känns som den optimala dataprylen. Lysande köp. Du lockar mig att åka till Finland för havregryns- och mattinköp.

11:29 AM  

Post a Comment

<< Home