Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Thursday, November 20, 2008

Onsdagens bästa matlåda

Dietist I (hon med den känsliga näsan, som jag för övrigt aldrig skulle våga bjuda på nötter eftersom hon kan urskilja en härsken fettsyra ur tusen välsmakande...) hade onsdagens bästa matlåda. Jag hade också spagetti och köttfärssås med mej, men I:s kokta polkabetor med fetaost var ett strå vassare än min blomkål.

1 Comments:

Blogger Alice said...

Ha, jag har också en sådan dietistkollega. Själv mumsar jag helt ovetande i mig gamla nötter utan att min näsa rynkar sig det minsta.

3:20 PM  

Post a Comment

<< Home