Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, August 10, 2007

Blue

Jag hade tänkt skriva om blåbärsbullarna jag bakade häromdagen, men så dök nåt annat upp och jag känner mej så ledsen. Bullarna smakade ändå för nyttigt, de är inget att berätta om.

Men mitt hår blir rödare, det är en brand under nagelbanden som spridit sig.

3 Comments:

Blogger Evaldsdottir är Anna said...

Oavsett om bullarna smakade eller inte så ser de goda ut!

6:45 AM  
Blogger Kinna Jonsson said...

Hoppas det inte var något allvarligt som dök upp.

4:11 AM  
Blogger Viktoria said...

Tack för omtanken! Det är inget allvarligt på så sätt att vi fortfarande är friska, ingen vi känner har dött osv.

Jag blev ledsen över en sak, men kan inte skriva om det på bloggen. Det lättade lite att bara få berätta att något bekymrar mej...

4:28 AM  

Post a Comment

<< Home