Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, December 09, 2005

Bloggdejt

I onsdags hade jag mitt livs första bloggdejt och jag var nästan lika pirrig som första gången jag gick ut med min man. Men vafasen bjuder man en matjournalist på? Jag kom plötsligt inte på något jag gjort som blivit gott. Jag frågade min man och han kom inte heller på nåt. Sen bestämde jag mej för en rätt med lammfärs och tur nog föreslog Alice restaurang för jag såg på hennes blogg samma dag att hon inte alltid är så förtjust i lammfärs. Men Alice är förtjusande.

1 Comments:

Blogger Alice said...

Förtjusande var ordet.

1:34 AM  

Post a Comment

<< Home