Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Sunday, January 03, 2010

En liten dessert

Den här lilla avokado- och chokladdesserten blev godare än jag trodde. Speciellt det gröna gojset gillade jag, det är sött och syrligt på samma gång (liksom min mans lingondressing till carpaccio, fast det är ju en helt annan rätt).

4 Comments:

Anonymous charlotta said...

wow, vilken cool dessert! helt plötsligt känns vår chokladfondant-dessert väldigt tråkig :).

3:07 AM  
Anonymous Helena Ljunggren said...

Vad läckert!

God fortsättning på det nya året!

4:07 AM  
Anonymous Fröken Dill said...

Vilken snygg och smaskig efterätt!
God fortsättning på det nya året önskar fröken Dill

5:45 AM  
Anonymous tina said...

Intressant! Det här måste jag lägga på minnet. Tack för tipset och ett gott nytt 2010. Kram

10:11 AM  

Post a Comment

<< Home