Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Saturday, December 08, 2007

Lite utanför ämnet: mina vackra barn

Dottern, snart elva månader, kan äta sin frukost alldeles själv. (Hon pillar loss osten från smörgåsbitarna och äter upp den, men brödet hamnar mest på golvet.)

Och sonen, tre år, var på storebrorskalas idag. Prinsesstårtan med dödskalle var mycket populär (inte minst jag tyckte att den var god).

5 Comments:

Blogger Jessica said...

Inte utanför ämnet alls :).
Så fina att man kan äta upp dem, och gud så hon ler, dottern :).

10:35 AM  
Blogger Viktoria said...

Tack Jessika! Jag tar massor av kort på barnen, men min kamera är mycket långsam så ofta har de "stuckit ur bild" när kortet väl blir taget... (Mat springer i alla fall inte iväg...)

Ja, jag är stolt; de är fina, mina snorisar.

11:12 AM  
Blogger annamaria said...

Åhhh fler små matnördar. Jag har 3 små blivande matnördar. Underbart goa är dem!

6:49 AM  
Blogger Tina said...

så söta:)

7:36 AM  
Blogger Jessica said...

Mina syskonbarn är ju vana vid digitalkameror så de är snabba som tusan för de ska ju se hur bilden blev på en gång. En vän fotograferar med gammal systemkamera, svart vitt, och ungarna blev förvånade när de inte kunde få se bilden NU.

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home