Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, December 16, 2005

Nästan frisk


Vi har varit magsjuka hela familjen, men mår nu bättre, nästan helt bra. Jag ska inte skriva mer om det.

Men hoppla, jag är med i senaste numret av Allt om mat (nr 1 2006)! Sidan 12, maken har valt foto. Jag har knappt orkat titta i tidningen förrän idag, men lite kul är det allt (får man väl skriva på sin egen blogg...) Aptiten har kommit tillbaka. Jag är inte så sugen på att laga mat, men om någon ville komma hit och fixa Allt om mats orientaliska buffé skulle jag nog piggna till... Nä, vi ska äta korv med mos i kväll. Det är lagom - trist men lättlagat.

4 Comments:

Blogger Ilva said...

jamen hur skall jag kunna se det?? Scanna in eller fota det-jag ar saaa nyfiken!

5:15 AM  
Blogger Viktoria said...

Varsågod Ilva, sonen pekar (och har ritat) på mitt recept.

11:37 AM  
Blogger Klimakteriehäxan said...

Hm... min köttbullehistoria kanske är nåt för dej... apropå kardemumma alltså

12:23 PM  
Blogger Ilva said...

Tack! Du ar snall du!\ Nu ar jag nojd!! Nastan for helst vill jag ju lasa ocksa men jag ger mig!

11:21 PM  

Post a Comment

<< Home