Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Tuesday, September 06, 2011

Jag fick ett recept via mejl


Järpar med senap och timjan, blomkålsmos, lökfräs och morotsstavar. En patients mamma skickade receptet som kommer från Middagsfrid och kan hittas här. Alltsammans var gott och det mjuka blomkålsmoset med en klick philadelphiaost i blev poppis hos oss. Jag ska nog testa Middagsfrid. Eller, jag har en arbetskamrat som får matkasse från Mathem, och hon är väldigt nöjd - det kanske man skulle prova i stället? Jag tycker ju egentligen det är roligt att planera vad vi ska äta under veckan, men en eller två gånger i månaden känns det lagom lyxigt att nån annan gör det åt mej.

5 Comments:

Anonymous Middagsfrid said...

Hej Viktoria! Va kul att du testat vårt goda recept och vilken mysig blogg du har :) Om du har vägarna förbi Mariatorget i Stockholm i höst så är du varmt välkommen att vara med i vår smakpanel i provköket någon dag. Då får du träffa Kicki och provsmaka våra recept innan alla andra :)Maila till katarina.bellman@middagsfrid.se om det låter spännande. Bästa hälsningar, Middagsfrid

12:58 AM  
Blogger Viktoria said...

Hej Middagsfrid!
Det vore jätteroligt att vara smakpanel i provköket nån dag! Jag hör av mej när jag har vägarna förbi.
/Viktoria

12:58 PM  
Anonymous Jose said...

Hej Viktoria,

Din blogg är verkligen inspirerande!

Det finns många läckra matkreationer.
Vad bra att du funderar på att prova Mathem.se.

Hur kommer jag i kontakt med dig för ett speciellt erbjudande?

Hälsningar,

Jose/MatHem

3:11 AM  
Blogger Viktoria said...

Tack Jose! Om du lämnar en mejladress så hör jag av mej!

Mvh
Viktoria

1:17 PM  
Anonymous jose@mathem.se said...

Hej Viktoria,

Du får min e-post här.

jag ser fram emot ditt svar.

8:37 AM  

Post a Comment

<< Home