Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Sunday, November 12, 2006

Läsa kokbok

När fantasin ätit sig mätt på fantasier
växer hungern efter verkligt.
Nu smakar stenhårt bröd igen.
Nu duger nästan stenar.

(Näringslära av Werner Aspenström)

2 Comments:

Blogger Kinna Jonsson said...

Mat och poesi ser jag! =) Tack så mycket för senast. Det var helt underbart att få sjunka ner i ert kök och njuta den ljuvliga frukten med mascarponen. Ser fram emot att vi ses fler gånger. Kram K

12:37 PM  
Blogger Viktoria said...

Tack själv, det var jättekul att träffa er! Jag ska njuta olja framöver. Och jag hoppas vi kan ses igen.

11:54 PM  

Post a Comment

<< Home