Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Wednesday, August 23, 2006

Inför cyberkockshelgen

Titta in hos mej på fredag så ni får veta vilka ingredienser som ska ingå i månadens cyberkocktävling!

Jag vet vad jag hade gjort ikväll om jag hade bott i Stockholm. Naturligtvis skulle jag, pirrigt, gått till Humlegården för att vara med på matbloggarpicknicken. Förmodligen har ni letat upp nåt ställe inomhus eftersom det regnar. (Det gör det i Lund också.) Ni har det nog trevligt. Jag har just ätit majskolv med smör, duschat och tagit på mej pyjamas. Om jag inte hade varit gravid kunde jag ha tagit ett glas vin och tänkt på er, men nu ska jag kanske se en deckare och somna i soffan i stället. Jag tror ju ändå att jag känner en del av er lite, trots att vi inte träffats.

5 Comments:

Blogger Anne said...

Det var jättemysigt kan jag meddela - men nästa gång hoppas jag att du kan vara med :)

2:03 PM  
Blogger Ilva said...

Ja det hoppas jag med, Elin (tre Tjejer i Koket) hade med sig sin babis sa det gar aven med barn!

10:21 PM  
Blogger Viktoria said...

Tack, nu ska jag läsa på era bloggar vad ni gjorde!

11:25 PM  
Blogger Karin said...

Vi får fixa en blogg picknick i Skåne också!

8:02 AM  
Blogger Viktoria said...

Ja, eller åtminstone börja med att säga hej till varandra på Bondens egen marknad på lördag.

10:57 AM  

Post a Comment

<< Home