Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Tuesday, September 27, 2011

Värsta lyxen att bli bjuden på middag en vardag


Vi kom alla fyra och lät oss bjudas på laxlasagne med fetaost, fröig morots- och apelsinsallad, trevligt sällskap och sen kaffe med finkakor: macroner från Abrick Macaronn. Gott och lugnt i ett stort hus där barnen rasade runt på nån annan våning och det blev ingen disk (hemma hos oss)...

1 Comments:

Anonymous tina said...

Laxlasagne är lyxlasagne, sanna mina ord! I veckan ska jag äta lasagne, tack för tips!

1:22 AM  

Post a Comment

<< Home