Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Friday, February 04, 2011

Rödbetsbiffar ur minnet

Först kraschade datorn. Sen visste jag inte vad jag skulle skriva. Så för att inte bara tyna bort som bloggarinna - för försvinna vill jag inte - så publicerar jag en bild på några goda rödbetsbiffar med rödbetsyoghurt som jag lagade för ett tag sen. Tyvärr kom jag inte ihåg exakt hur jag gjorde biffarna. Det var fetaost och parmesan i, dill och mynta. Jag minns att det var gott. Det var nog pepparrot i yoghurten. Det var kanske en fredag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home