Name:
Location: Sweden

Jag tänker nästan jämt på mat, letar det ideala receptet, planerar måltider och är nyfiken på vad andra äter. Min bokhylla är fylld med kokböcker och ibland läser jag dem som poesi (såväl som poesi, kan tilläggas). Förövrigt har jag två barn och en man som jag är lyckligt gift med.

Sunday, February 20, 2011

Naimas egen kokbok

"Idag är jag nästan stor som en mamma för jag kan torka mej i rumpan själv och hitta på egna recept", sa min 4-åring igår. "Nu får du välja ett recept, du kan välja tomatpizzan." I hennes kokbok finns också sparris, tomatsoppa med broccoli och pasta, pastabullar (vad det nu är?), kanelbullar, blåbärspaj, blåbärsmuffins, gurka, majs och ärter.

3 Comments:

Anonymous tina said...

Fantastiskt! Kan man köpa ett ex?
:-)

11:08 AM  
Anonymous Helena Ljunggren said...

Underbart :D

11:32 AM  
Blogger Katarina said...

Härligt :)

12:30 AM  

Post a Comment

<< Home